

Dipkarpaz; Çevre, Doğa Koruma ve Sosyal Aktivite Derneği Başkanı Fırat Borak, her bayramda olduğu gibi bu bayramda da Karpaz bölgesine gidenlerin yarattığı çevre kirliliğini ağır bir dille eleştirdi. Borak, bölgeye gelenlerin yaptıklarını tasvip etmediklerini belirterek, Karpaz’a böyle sahip çıkılmasını istemiyoruz dedi.
Fırat Borak’ın paylaşımı şu şekilde oldu;
“Bayram Tatilinde, Karpaz’dan Bazı Görüntüler.
Terbiysizlikte Sınır Yok!
Deniz Kenarlarına Bırakılan Çöpler.
Mangal Yakmak İçin Kırılan Ağaçlar.
Eşeğe Yapılan Akıl Almaz Hareketler.
İnsanlık Dışı Bu Davranışları, Tasvip Etmiyoruz.
Karpaz’ı Böyle Sevip Sahip Çıkacaksınız, Allah Aşkına Bırakın Kalsın.”