DOLAR 46,4993 0.05%
EURO 52,8947 -0.08%
ALTIN 6.097,36-0,74
BITCOIN 2916240-0.44121%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

Galatasaray, Fenerbahçe deplasmanında kazandı! Süper Lig’de 6’da 6 yaptı

Galatasaray, Fenerbahçe deplasmanında kazandı! Süper Lig’de 6’da 6 yaptı

Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 6'ncı haftasında Fenerbahçe deplasmanından 3-1 galip ayrıldı. Sarı-kırmızılılar, Süper Lig'de sezona 6'da 6 yaparak başladı.

ABONE OL
21 Eylül 2024 21:32
Galatasaray, Fenerbahçe deplasmanında kazandı! Süper Lig’de 6’da 6 yaptı
0

BEĞENDİM

ABONE OL
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2023/03/alt.jpeg
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2024/03/300-x-250-1.jpg

Trendyol Süper Lig’in 6’ncı haftasında Fenerbahçe ile Galatasaray karşı karşıya geldi. Müsabaka Ülker Stadyumu’nda oynandı. Mücadelede Atilla Karaoğlan düdük çaldı. Galatasaray, Fenerbahçe deplasmanında sahadan 3-1’lik skorla galip ayrıldı.

Galatasaray’ın gollerini Dominik Livakovic (KK), Dries Mertens ve Gabriel Sara kaydetti. Fenerbahçe’de fileleri penaltıdan Edin Dzeko havalandırdı.

Bu sonucun ardından Galatasaray, Süper Lig’de sezona 6’da 6 yaparak başlama başarısı gösterdi.

MOURINHO İLK KEZ KAYBETTİ

Jose Mourinho yönetimindeki Fenerbahçe, Süper Lig’de sezonun ilk mağlubiyetini Galatasaray karşısında aldı. Sarı-lacivertli takım bu sonucun ardından 13 puanda kaldı.

Fenerbahçe, Süper Lig’de şu ana kadar oynadığı maçlarda 4 galibiyet, 1 beraberlik ve 1 mağlubiyetle sahadan ayrıldı.

G.SARAY’DAN 6’DA 6

Okan Buruk yönetimindeki Galatasaray, bu sonucun ardından Süper Lig’de 2024-2025 sezonunda oynadığı 6 maçın tamamında da 3 puanın sahibi olma serisini sürdürdü.

Sarı-kırmızılılar, şu ana kadar Süper Lig’de oynadığı 6 maçın tamamını kazandı.

yenibakis

    En az 10 karakter gerekli

    Video İzle