

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, Süper Lig ekiplerinin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini açıkladı.
TFF’den yapılan açıklamaya göre, ligde son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım oldu. Fenerbahçe ikinci, Beşiktaş üçüncü, Trabzonspor ise dördüncü sırada yer aldı.
TFF’den yapılan açıklamaya göre; belirlenen Süper Lig Takım Harcama Limitleri şu şekilde hesaplandı:
1 GALATASARAY A.Ş. 9.006.596.835
2 FENERBAHÇE A.Ş. 6.330.032.702
3 TRABZONSPOR A.Ş. 2.530.783.285
4 BEŞİKTAŞ A.Ş. 4.123.397.974
5 RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 1.099.918.616
6 GÖZTEPE A.Ş. 678.239.611
7 SAMSUNSPOR A.Ş. 1.124.529.320
8 ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 1.817.301.750
9 TÜMOSAN KONYASPOR 1.101.846.407
10 KOCAELİSPOR 953.682.308
11 CORENDON ALANYASPOR 571.608.883
12 GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 817.925.936
13 KASIMPAŞA A.Ş. 647.958.968
14 NATURA DÜNYASI GENÇLERBİRLİĞİ 805.716.149
15 İKAS EYÜPSPOR 801.174.603
16 ERZURUMSPOR 893.261.956
17 AMEDSPOR 893.261.956
18 ÇORUM FK 893.261.956

yenibakış gazetesi-kktc son dakika