

Türkiye’nin en zengin kadınlarından Servet Koçak 10 Mayıs’ta hayatını kaybetmiş ve kızı Naciye Koçak tarafından kardeşlerine haber vermeden defnedilmişti.
Sosyetik ailedeki krizler bununla da sınırlı kalmadı. Sabah’ın haberine göre Servet Koçak’ın vefatından önce kardeşleri
Naciye Koçak’ın, akıl sağlığı yerinde olmadığı gerekçesiyle vasi tayini talebiyle dava açtığı öğrenildi.

Naciye Koçak’ın savurgan olduğu iddiası, mali kararları ve aile içerisindeki tutumlarına ilişkin birçok konu dava dosyasında yer almış. Özellikle ailenin yalısının icra sürecine sürüklenmesinin nedeninin de Naciye Koçak olduğu öne sürülmüş.

yenibakış gazetesi-kktc son dakika