DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28041301.28887%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

Muğla’da orman yangını çıktı

Muğla’da orman yangını çıktı

ABONE OL
27 Haziran 2026 14:02
Muğla’da orman yangını çıktı
0

BEĞENDİM

ABONE OL
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2023/03/alt.jpeg
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2024/03/300-x-250-1.jpg

Muğla’nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangınına havadan ve karadan müdahale ediliyor.

Gölbent Mahallesi’ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.

Rüzgarın etkisiyle kısa sürede yayılan alevlere havadan 2 helikopter, karadan ise 6 arazöz ile 2 su ikmal aracıyla müdahale ediliyor.

Ekiplerin yangını kontrol altına almak için başlattığı çalışmalar devam ediyor.

yusuffkisa

    En az 10 karakter gerekli

    Video İzle