DOLAR 46,4990 0.05%
EURO 52,8507 -0.17%
ALTIN 6.112,59-0,50
BITCOIN 2912301-0.40338%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

Milli Takım, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı

Milli Takım, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı

ABONE OL
24 Haziran 2026 08:46
Milli Takım, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
0

BEĞENDİM

ABONE OL
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2023/03/alt.jpeg
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2024/03/300-x-250-1.jpg

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3. ve son maçında ABD ile karşılaşacak Milliler, maçın hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Arizona’daki kamp yerinden Los Angeles’a geçen A Milliler, Carson Sports Park’ta ilk antrenmanını yaptı.

Teknik Direktör Vincenzo Montella yönetiminde ilk 15 dakikası basın mensuplarına açık olarak gerçekleştirilen antrenman düz koşuyla başladı ve topla çalışmalarla devam etti. Antrenmanın basına kapalı bölümünde ise ABD maçının taktiği üzerinde duruldu.

Antrenmanı TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu takip ederken, Türk taraftarlar da bir bölümünü izledi.

Ay-yıldızlılar yarın yapacağı antrenmanla ABD karşılaşmasının hazırlıklarını tamamlayacak.

 

yenibakış gazetesi-kktc son dakika

yusuffkisa

    En az 10 karakter gerekli

    Video İzle