DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28046760.63323%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

KTAMS heyeti ILO Konferansı’na katıldı

KTAMS heyeti ILO Konferansı’na katıldı

Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası'ndan (KTAMS) bir heyet Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO) Konferansı’nın İsviçre’nin Cenevre kentinde gerçekleştirilen 113. oturumuna katıldı.

ABONE OL
11 Haziran 2025 10:32
KTAMS heyeti ILO Konferansı’na katıldı
0

BEĞENDİM

ABONE OL
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2023/03/alt.jpeg
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2024/03/300-x-250-1.jpg

Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası’ndan (KTAMS) bir heyet Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO) Konferansı’nın İsviçre’nin Cenevre kentinde gerçekleştirilen 113. oturumuna katıldı.

KTAMS’tan yapılan açıklamaya göre KTAMS Başkanı Güven Bengihan, konferansta KKTC’deki çalışma hayatı ve Kıbrıslı Türk emekçilerin sorunlarıyla ilgili bilgi verdi. Bengihan, uluslararası dayanışmanın önemini de vurguladı.

9 Haziran Pazartesi günü başlayan konferans 13 Haziran Cuma gününe kadar sürecek.

Salih Pakarı

    En az 10 karakter gerekli

    Video İzle