DOLAR 46,6264 0.12%
EURO 53,2236 0.29%
ALTIN 6.070,150,68
BITCOIN 2785592-2.8729%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

Galibiyet golünü atan Kaan Ayhan: Daha çok tadını çıkarmak isterdik!

Galibiyet golünü atan Kaan Ayhan: Daha çok tadını çıkarmak isterdik!

ABONE OL
26 Haziran 2026 08:52
Galibiyet golünü atan Kaan Ayhan: Daha çok tadını çıkarmak isterdik!
0

BEĞENDİM

ABONE OL
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2023/03/alt.jpeg
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2024/03/300-x-250-1.jpg

Milli futbolcu Kaan Ayhan, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3’üncü ve son maçında ABD’ye karşı alınan 3-2’lik galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu. 90+8’de galibiyet golünü atan Kaan Ayhan, “Bir dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için mutluyuz” dedi.

A Milli Futbol Takımı‘nın deneyimli oyuncularından Kaan Ayhan, Los Angeles’ta ABD‘yi 3-2 mağlup ettiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası‘ndaki son maçımızın ardından konuştu.

“PEK SEVİNEMEDİK”

90+8’de santrası yapılmayan golün sahibi olan Kaan Ayhan, “Daha çok tadını çıkarmak isterdik. Dünya Kupası’nda gol atmak herkese nasip olmaz. Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki 1 dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu” sözlerini sarf etti.

“HAK ETTİĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM”

Deneyimli orta saha, “Vincenzo Montella tebrik etti, herkes bunları duymak ister. Arkadan gelip arkadaşlarını itelemek kolay değil, ben de hak ettiğimi düşünüyorum. Turnuvayı kazanmadık, belki hocanın dediği şey takımda beraberlik ve destek. Önümüzde önemli turnuvalar var, oralara daha güçlü hazırlanmak ve daha güçlü olmak istiyoruz” ifadelerini kullandı.

yenibakış gazetesi-kktc son dakika

yusuffkisa

    En az 10 karakter gerekli

    Video İzle