DOLAR 46,5180 0.02%
EURO 52,9393 0.15%
ALTIN 5.954,93-0,42
BITCOIN 2872917-1.25198%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

Bayanlar sahaya iniyor

ABONE OL
28 Nisan 2016 11:02
0

BEĞENDİM

ABONE OL
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2023/03/alt.jpeg
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2024/03/300-x-250-1.jpg

13-17 Haziran tarihlerinde gerçekleşecek olan orgnziasyonla ilgili olarak bugün KTSYD’de Basketbol Federasyonu Başkanı Ertuğ Nasıroğlu, Leventspor Antrenörü Ayşe Günerman ve arlarına “Reverse Team” diyen eski kadın basketbolcular bir basın toplantısı düzenlediler.

Toplantıda 2016-2017 Basketbol sezonunda Bayan Basketbolu’nu hayata geçirmek için oluşturulan projeler çerçevesinde yapılan çalışmaların ilk adımı olan U25 Bayanlar Basketbol Turnuvası hakkında bilgi verildi.

Turnuvanın Haziran ayında  gerçekleştirileceğini belirten konuklar toplantıda yapılan  çalışmaların ve hedeflerin neler olduğunu basına aktardılar.

 Basketbol Federasyonu Başkanı Ertuğ Nasıroğlu toplantıda yaptığı açıklamada 3 yıldır duran kadın basketbolunu canlandırma için Basketbolu bırakan isimlerle ortak bir projede bir araya geldiklerini belirtti.

Basın toplantısında söz alan Leventspor Antrenörü Ayşe Günerman da bu proje için uzun zamandır çalıştıklarını belirtti. Günerman 60 sporcu ve 5veya 6 takımla  bu oragnizasyonu yapmayı hedeflediklerini belirtti.

Konu ile ilgili olarak “Reverse Angel” insiyatifi adına eski kadın basketbolcular söz alarak proje konusunda açıklamalarda bulundular.

.

admin

    Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

    Video İzle