DOLAR 46,6244 0.11%
EURO 53,0476 -0.08%
ALTIN 5.975,70-0,89
BITCOIN 2740111-2.9522%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

“Ayıp Ettik” DAÜ’de sahnelendi

“Ayıp Ettik” DAÜ’de sahnelendi

Bambu Sanat Merkezi'nin ilk tiyatro oyunu “Ayıp Ettik” dün akşam Doğu Akdeniz Üniversitesi’nde (DAÜ) sahnelendi.

ABONE OL
12 Haziran 2024 09:58
“Ayıp Ettik” DAÜ’de sahnelendi
0

BEĞENDİM

ABONE OL
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2023/03/alt.jpeg
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2024/03/300-x-250-1.jpg

Verilen bilgiye göre, Nazım Bayraktaroğlu’nun yönettiği ve tamamı amatör oyunculardan oluşan komedi türündeki oyun ayakta alkışlandı.

“Ayıp Ettik” oyununun önümüzdeki sezon yeniden sahnelenmesi planlanıyor.

yenibakis

    En az 10 karakter gerekli

    Video İzle