DOLAR 46,6307 0.12%
EURO 53,2184 0.28%
ALTIN 6.071,340,70
BITCOIN 2768964-2.43468%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

Myanmar’da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi

Myanmar’da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi

ABONE OL
26 Haziran 2026 10:43
Myanmar’da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi
0

BEĞENDİM

ABONE OL
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2023/03/alt.jpeg
https://yenibakisgazetesi.com/wp-content/uploads/2024/03/300-x-250-1.jpg

Myanmar’da 50 tonun üzerinde uyuşturucu madde güvenlik güçlerince yakılarak imha edildi.

Yerel polis yetkilileri, “Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü”nde, narkotik maddelerin imha sürecini tamamladı.

Ülkede düzenlenen operasyonlarda el konulan, 50 tondan fazla uyuşturucu madde ekiplerce yakılarak imha edildi.

Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulunun 1987’de uyuşturucusuz toplum hedefine ulaşmak, uluslararası alanda eylem ve işbirliğini güçlendirmek amacıyla aldığı kararla 26 Haziran, “Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü” olarak belirlendi.

Birleşmiş Milletler Uyuşturucu ve Suç Ofisi (UNODC), 2023’te cunta yönetimi altındaki Myanmar’ın, Afganistan’ı geride bırakarak dünyanın en büyük afyon üreticisi olduğunu açıklamıştı.

yusuffkisa

    En az 10 karakter gerekli

    Video İzle