Galatasaray, Fenerbahçe deplasmanında kazandı! Süper Lig’de 6’da 6 yaptı

Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 6'ncı haftasında Fenerbahçe deplasmanından 3-1 galip ayrıldı. Sarı-kırmızılılar, Süper Lig'de sezona 6'da 6 yaparak başladı.

Trendyol Süper Lig'in 6'ncı haftasında Fenerbahçe ile Galatasaray karşı karşıya geldi. Müsabaka Ülker Stadyumu'nda oynandı. Mücadelede Atilla Karaoğlan düdük çaldı. Galatasaray, Fenerbahçe deplasmanında sahadan 3-1'lik skorla galip ayrıldı. Galatasaray'ın gollerini Dominik Livakovic (KK), Dries Mertens ve Gabriel Sara kaydetti. Fenerbahçe'de fileleri penaltıdan Edin Dzeko havalandırdı. Bu sonucun ardından Galatasaray, Süper Lig'de sezona 6'da 6 yaparak başlama başarısı gösterdi. MOURINHO İLK KEZ KAYBETTİ Jose Mourinho yönetimindeki Fenerbahçe, Süper Lig'de sezonun ilk mağlubiyetini Galatasaray karşısında aldı. Sarı-lacivertli takım bu sonucun ardından 13 puanda kaldı. Fenerbahçe, Süper Lig'de şu ana kadar oynadığı maçlarda 4 galibiyet, 1 beraberlik ve 1 mağlubiyetle sahadan ayrıldı. G.SARAY'DAN 6'DA 6 Okan Buruk yönetimindeki Galatasaray, bu sonucun ardından Süper Lig'de 2024-2025 sezonunda oynadığı 6 maçın tamamında da 3 puanın sahibi olma serisini sürdürdü. Sarı-kırmızılılar, şu ana kadar Süper Lig'de oynadığı 6 maçın tamamını kazandı.
Benzer Videolar