Beşiktaş'ta Rashica yetinmiyor! 'Daha fazla gol atabilirdik'
Beşiktaş, Süper Lig'de 16. haftanın erteleme maçında deplasmanda Çaykur Rizespor'u 4-0 mağlup etti. Siyah-Beyazlı ekip, Rashica ve Semih Kılıçsoy'un (2) ve...
Çaykur Rizespor'u deplasmanda 4-0 yenen Siyah-Beyazlı ekipte Rashica, müsabakanın ardından daha fazla gol atabileceklerinin altını çizerken iyi iş çıkardıklarının vurgusunu yaptı.
Haberin Devamı ›
Beşiktaş'ta Rashica, Çaykur Rizespor maçının ardından şöyle konuştu:
İyi bir form grafiğine sahip bir rakibimiz vardı. Maça iyi başladık erken bir golle. Daha fazla gol atabilirdik. Bizim için bir başlangıç olur umarım. Olmayı istediğim pozisyonlar tam da gol attığım pozisyonlar. Zaman zaman deniyorum bunları, bugün de gol oldu. Hücumda çok çalışkandık ve iyi bir iş çıkardık bugün.